A A A K K K
для людей із порушенням зору
Іванівська громада
Тернопільська область

З початку війни Фонд не припиняв виплати ні на день

Ще до початку війни працівники управління та відділень виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області надзвичайно уважно ставилися до усіх звернень громадян, постійно інформували та консультували заявників з актуальних питань щодо норм законодавства. Завжди відштовхувалися в своїй діяльності від потреб та очікувань людей та намагалися справлятися зі всіма вимогами часу.

З початком військової агресії росії фахівці Фонду не призупиняли роботу ні на день, часто виконуючи свої обов’язки попри активні бойові дії, тимчасову окупацію та навіть зруйновані будівлі. На зараз зруйновано і пошкоджено вже 17 приміщень Фонду. Фахівців з відділень, які постраждали найбільше, прихистили колеги з інших областей, в тому числі і в управлінні ВД ФССУ в Тернопільській області. Для них забезпечувались робочі місяця і вони продовжували працювати. Проводили оперативну комунікацію як між працівниками у різних куточках України, так і з роботодавцями, застрахованими особами і потерпілими на виробництві. Оновлено та оприлюднено контактні дані всіх відділень Фонду з інформацією про стан роботи і час прийому, аби забезпечити надання консультацій.

Постійно наголошуємо застрахованим особам, потерпілим на виробництві, яких цікавлять ті чи інші питання: якщо є найменше непорозуміння, нез’ясованість – телефонуйте до працівників відділень УВД ФССУ, якщо вам і після розмови з фахівцями в районах здається, що питання не вирішується – телефонуйте в управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області на «Гарячу лінію» (0352) 52-72-21. Ваше звернення буде відповідним чином оформлене і відразу спеціалісти нададуть вам необхідну допомогу.

У 2021 році до управління виконавчої дирекції Фонду в Тернопільській області та його відділень звернулися 2093 громадян, з них 44 – письмово. Цьогоріч у І кварталі зареєстровано 708 звернень, а на «Гарячу телефонну лінію» - одне звернення, з квітня ще шестеро осіб отримали детальні роз’яснення щодо своїх питань. Найчастіше людей турбують вчасність виплат – як по вагітності і пологах, тимчасовій непрацездатності, так і потерпілим на виробництві, а також інші медичні та соціальні послуги тощо.

Загалом, за 2021 рік до робочих органів виконавчої дирекції Фонду звернулося письмово та на особистий прийом 28228 громадян, а за минулий рік на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулася 33041 особа. Тобто завантаженість зверненнями київських установ дуже висока і вирішувати проблеми все одно будуть на місцях.

Чимало людей, які потерпіли через військові дії, просто не знають, куди звертатися за допомогою. Приміром, Юлія Іванівна з Харкова до війни була особою-підприємцем і перебувала на обліку в Харківському міському відділенні Фонду. Страховий випадок у жінки в зв’язку з вагітністю і пологами настав за кілька днів перед війною і надати документи та отримати виплати у розбомбленому відділенні не було змоги. Жінка виїхала в Чортківський район Тернопільської області. Але подала заяву-розрахунок до відповідного відділення аж 27 квітня 2022 року. Перед тим вона звернулася до Міністерства соціальної політики України. Звісно, Юлія Іванівна отримає допомогу після надходження фінансування на відповідну дату. Та якби вона подала документи раніше – вже б могла отримати виплати.

Тому постійно інформуємо громадян: вже налагоджено виплати для евакуйованих працівників – як в межах України, так і за кордоном. Для них організовано можливість отримати допомоги напряму від Фонду, якщо роботодавець не має можливості подати заяву-розрахунок через бойові дії. А застраховані особи, страховий випадок яких настав після виїзду за кордон, отримали можливість відкрити електронний лікарняний онлайн для отримання виплат від Фонду.

Хоча Фонд щоденно продовжує здійснювати виплати, сьогодні наявні затримки у строках фінансування лікарняних і декретних допомог. Станом на 27 травня 2022 року управлінням ВД Фонду в Тернопільській області профінансовано усі лікарняні, прийняті від роботодавців на оплату по 31 березня 2022 року. Слідкувати за станом фінансування працівники можуть онлайн у телеграм-каналі Фонду: https://t.me/socialfund за тегами #фінансування_оперативно (відомості про здійснене фінансування, необхідно декілька банківських днів, доки кошти надійдуть на рахунки) та #фінансування_страхувальників (інформація про надходження коштів безпосередньо на рахунки роботодавців).

Розуміємо, що особливо в умовах війни для людей важливий соціальний захист. Ми це розуміємо як ніхто і щодня працюємо над шляхами вирішення проблеми із затримкою виплат. Бюджет Фонду – це 9,57% від 100% ЄСВ, який сплачується за кожного працівника. У міру того, як єдиний внесок сплачується, його розподіляють і Фонд отримує кошти на свій рахунок. Ми не тримаємо гроші на рахунку ні дня, одразу всі надходження направляються на виплати. Однак, на жаль, цих коштів недостатньо для повного покриття всіх потреб у видатках на лікарняні, декретні і страхові виплати. Ми розглядаємо всі можливості для вирішення ситуації.

Працівники Фонду роблять все від них залежне, аби кошти якнайшвидше потрапили до громадян, адже знають, що тепер потрібна кожна копійка. Виплати застрахованим особам, які за 4 місяці 2022 року здійснили робочі органи виконавчої дирекції Фонду в Тернопільській області, становлять 120,8 мільйона гривень.

Звертаюся до керівників підприємств, установ та організацій: подбайте про своїх працівників, надсилайте вчасно документи для нарахування відповідних виплат у відділення Фонду в області. До того ж, форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення подається до відділень Фонду в електронному вигляді, що спрощує та пришвидшує процес. Адже є чимало випадків, коли людина скаржиться у вищі інстанції на відсутність страхових виплат, а роботодавець навіть не подав заявку до Фонду. Приміром, Микола Мирославович з Тернополя звернувся на «Гарячу лінію» виконавчої дирекції Фонду: чоловік хворів ще з 23 жовтня по 26 листопада 2021 року, а виплат за лікарняним так і не отримав. Коли в управлінні ВД ФССУ в Тернопільській області розглядали це звернення, надіслане з Києва, вияснили прикрий факт: підприємство не подало заяву-розрахунок до Фонду. І лише після дзвінка спеціалістів Фонду в ДП «Наш дім-3», звідти надійшла заявка.

Окрім того, є прохання до роботодавців здійснювати перерахування матеріального забезпечення своїм працівникам у максимально короткі терміни після отримання коштів від Фонду, особливо допомог у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю та вагітністю і пологами.

Маємо дружно, разом долати усі труднощі воєнного лихоліття, допомагаючи тим, кому зараз ще важче.

Федір Бортняк, начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.